عملیات بیت‌المقدس ثابت کرد که ایران زیر سلطه ابرقدرت‌ها نمی‌رود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش::رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش گفت: عملیات بیت‌المقدس به جهانیان اثبات کرد که ایران زیر سلطه ابرقدرت‌ها نخواهد رفت .

امیر "سید مسعود رضا زواره‌ای" رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس از وظایف همه ما است که باید با این کار ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس برای ما بسیار سازنده بود؛ در آن دوران ما حتی برای یک عدد فشنگ معمولی به مستشاران خارجی محتاج بودیم، در حالی که در سال‌های پایانی جنگ تحمیلی، به راحتی تانک‌هایی راکه از دشمن به غنیمت گرفته بودیم تعمیر و برای استفاده مجدد آماده می‌کردیم.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا تشریح کرد: در سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مستشاران خارجی حتی به ما اجازه آشنایی با چگونگی تعمیر ادوات را نمی‌دادند تا ما نتوانیم روی پای خود بایستیم و به ناچار برای همیشه به آن‌ها محتاج باشیم.

امیر زواره‌ای خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس برای واقعا مقدس بود، چرا که طی آن عملیات‌های زیادی را انجام دادیم که هرگز در جنگ های دنیا محقق نشده بود و دشمن بعثی و پشتیبانان آن را مجبور به عقب‌نشینی کردیم و به دنیا ثابت شد ایران کشوری نیست که بتوانند آن را زیر سلطه  خود قرار دهند.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش اذعان کرد: عملیات بیت‌المقدس یکی از عملیات‌های غرورآفرین بود که طی آن ما تجربیات جدید و مهمی به دست آوردیم.

امیر زواره‌ای تاکید کرد: در عملیات بیت‌المقدس اتحاد بین ارتش، سپاه و نیروهای مردمی باعث پیروزی در این عملیات سخت و سنگین شد و به جهانیان اثبات کرد که ایران زیر سلطه ابرقدرت‌ها نخواهد رفت و ایرانیان با پیروی از رهبر خود اجازه نمی‌دهند که دشمن به کوچک‌ترین ذره‌ای از خاک کشورمان دست‌درازی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا